Loading Events

Upcoming Events

Events Search and Views Navigation

Event Views Navigation

veebruar 2023

16-17.02.2023 Tarneahela akadeemia V moodul: varude- ja laoprotsesside juhtimine. Koolitajad Kaie Laurie Jugasaar

veebruar 16 kell 08:00 - veebruar 17 kell 17:00

Varude all on igal ettevõttel suur hulk raha, mida ettevõte soovib mujal kasutada. Moodulis käime läbi erinevad varude, nii tööstuslike kui ka kaubanduslike, juhtimise metoodikad. Vaatleme varude tekkepõhjuseid ja varude alandamise võimalusi. Käsitleme kõiki laoprotsesse alates kaupade saabumisest kuni kaupade väljastamiseni. Kuidas teenindada tootmist (KanBan)? Kuidas panna lattu rohkem kaupa kui ladu mahutab? Kuidas leida laost üles kadunud tooted? Kuidas vähendada laokadusid? Kas laoinventuuri tuleb teha kord päevas või kord aastas?

Find out more »

märts 2023

23-24.03.2023 Tarneahela akadeemia VI moodul: transpordilogistika ja väliskaubandus. Koolitajad Tiit Tammemägi ja Tõnis Hintsov

märts 23 kell 08:00 - märts 24 kell 17:00

Incoterms, rahvusvahelised konventsioonid ja lepingud, kaasnevad riskid ja riskide maandamise viisid, logistikateenused, veo- ja ekspedeerimislepingud, vedaja vastutus-, ekspedeerija vastus- ja veosekindlustus.

Find out more »

aprill 2023

20-21.04.2023 Tarneahela akadeemia VII moodul: jaotuslogistika, tagastuslogistika ja roheline logistika. Koolitaja Tarmo Tael

aprill 20 kell 08:00 - aprill 21 kell 17:00
Tallinn

Mida tähendab Inglismaalt pärit mõiste “milk run”? Kas vedada kaubiku või furgooniga? Mitu dispetšerit on vaja, et planeerida ringile 10 tellimust päevas, 1000 tellimust päevas? Miks kliendid tooteid tagastavad ja mis nendega pärast ette võtta. Neile ja ka paljudele teistele jaotuse ja tagastusega seotud küsimustele otsime moodulis vastust. Loomulikult mõeldes keskkonnasäästlikkusele.

Find out more »

mai 2023

18-19.05.2023 Tarneahela akadeemia VIII moodul: kvaliteet. Koolitaja Anneli Reinok

mai 18 kell 08:00 - mai 19 kell 17:00

1 päev. Tutvume kvaliteedijuhtimise olemusega. Saame teada, mis on kvaliteedinäitajad ja kuidas mõõta kvaliteeti. Käsitleme kliendisuhete juhtimist, klienditeeninduse strateegiat. Õpime kuidas mõõta kliendi teenindustaset ja arvutada tarnevõimet, -täpsust ja -kindlust.  Uurime, millised vealiigid esinevad logistika valdkonnas ja millised võivad olla nende tagajärjed. 2 päev. Tutvume kvaliteedijuhtimise tööriistadega. Vaatame kuidas kaardistatakse ja seiratakse protsesse. Tutvume kvaliteedikulude määramise PAF mudeliga ja tõrgete liigi ning mõju analüüsiga. Õpime kasutama statistilisi meetodeid andmete analüüsimiseks ja esitlemiseks. Teeme praktiliselt läbi ühe probleemlahenduse rühmatööna kasutades erinevaid…

Find out more »
+ Export Events