Äripäev ja ProLog sõlmisid koostöölepingu korraldamaks 2016. aasta Pärnu Tarneahela-konverentsi. Töö on jagatud selliselt, et ProLog vastutab programmi ja esinejate eest ning Äripäev tagab korralduse ja müügi.
Kolmas Pärnu Tarneahelakonverents toimub 10-11. märtsil. Järjekordse konverentsi läbivaks teemaks on transformatsioon.
Tänapäeva üha kiiremini muutuvas maailmas toimub ärikeskkonna pidev transformatsioon. Transformatsioon ehk muutumine võib olla nii positiivne või ka negatiivne. Positiivse poole peale võiks kanda üha laieneva ja kõiki elualasid katva infotehnoloogia ja digitaalvõimaluste kasvu. Kusjuures need digilahendused muutuvad üha kättesaadavamateks ja taskukohasemateks ka väikestele ettevõtetele.
Negatiivse keskkonna transformatsiooni poole peale tuleb aga kahjuks rohkem tegureid. Nendeks on nii looduskeskkonna poolt tekitatud ootamatused kui ka poliitilised ja sõjalised muutused maailmas.
Ettevõtted, nende tarneahelad ja nende töötajad peavad samuti olema valmis transfor-matsiooniks. Konverentsil üritamegi leida vastuseid, mis tarneahelavaldkonnas ees ootab ja kuidas olla valmis transformatsiooniks. Kas positiivsest digitaalsest revolutsioonist oleks abi, et toime tulla suurte ja ootamatute negatiivsete muutustega maailmas? Mida soovitavad eksperdid ja kuidas käituvad suured globaalsed ja väikesed ettevõtted?
Tarneahelakonverents transformatsioon:
- Globaalsed trendid ja ärikeskkonna transformatsioon
- Digitaalne transformatsioon (võrgustumine, mobiilsus, pilveteenused, big data
- Majandussektorite (tööstus, kaubandus, transport, logistika, avalik sektor) kauba globaalsed ja lokaalsed trended
- Eesti koht globaalsetes tarneahelates
- Ettevõtete transformatsioon
- Kuidas ettevõtted nendega kohanduvad.
Ettekanded annavad vastuseid allolevatele teemadele:
- Ettevõtete transformatsioon, kas kohanduda uue ärikeskkonnaga või areneda uuele taseme-le
- Organisatsiooni juhtimise transformatsioon ehk teistsugused juhtimisstruktuurid ja teistsu-gune juhtimine
- Suhete transformatsioon, kuidas rakendada digitaalseid võimalusi kliendi, tarnija ja organisatsiooni suhetes
- Protsesside transformatsioon ehk kuidas rakendada digitaalse transformatsiooni võimalusi tarneahelate juhtimises
- Organisatsiooni transformatsioon ehk muutuste juhtimine organisatsioonis
- Töötajate transformatsioon ehk teistsuguste vajadustega töötajate juhtimine.