15:00 - 15:30 - Kuidas Amazoni turuplatsil ostu-müügi tarneahelat planeerida. Amazon agentuuri Digital Merchant asutaja Mihkel Moosel

Amazonist räägitakse kui piiramatute võimalustega veebikaubamajast ostjale. Vähem räägitakse Amazonist kui globaalsest müügikanalist, kus müüjad võivad olla nii eraisikud kui ka oma toodangut pakkuvad ettevõtted. Samuti võib Amazonis tegutseda vahendajana, kes aitab tootjatel oma toodet turustada. Mihkel räägib, kuidas kasutada Amazoni turuplatsi ja analüütikat äri kasvatamiseks ning globaalseks müügiks. Ta tutvustab võimalusi Kuidas Amazoni turuplatsil ostu-müügi tarneahelat planeerida, kuidas leida tooted, millele on nõudlus ja kuidas korraldada nende toodete valmistamine ja paketeerimine Aasias. Vastuse saavad ka kõige keerulisemad küsimused: kuidas tagada müüdava toote kvaliteet, tarnekindlus ja kliendirahulolu, kui sa oma müüdava tootega ise kunagi kokku ei puutugi.