Toimus PROLOG-i esimene Ärikonverents

Prolog tegi ajalugu. Eesti Ostu- ja Tarneahelate Juhtimise Ühing ProLog alustas käesoleval aastal uut traditsiooni ja korraldas 17. veebruaril esimese ProLog-i Ärikonverentsi.

Ärikonverents toetas Prologi peamist missiooni: tõsta tarneahelajuhtimise erialateadmiste ja parimate praktikate levitamise kaudu Eesti ettevõtete ja selle kaudu kogu Eesti majanduse konkurentsivõimet.

“Konverentsi temaatika jääb meie ühingu erialaseks, kuid soovime senisest paremini kaasata ettevõtete tippjuhte,” sõnas ühingu juht Tõnis Hintsov. ProLog-i Ärikonverentsi visioon on olla foorum, kus tarneahelajuhid ja ettevõttejuhid kohtuvad, et vahetada mõtteid kuidas tegevuste tõhusust parandada. “See on foorum, kus tarneahela eksperdid saavad ettevõtete juhtidele näidata oma ideid ja väärtust. Samuti koht, kus ettevõtte juht saab olla uhke oma tarneahelajuhi saavutuste üle,” täiendas Hintsov.

Tarneahelate juhtimise teadlikkust ja potentsiaali on vaja endiselt kasvatada, mistõttu oli PROLOGi Ärikonverentsi läbiv teema tarneahela avastamata võimalused juhtimises, protsessides ja koostöös. Püüdsime konverentsiga avada tarneahelates peituvaid võimalusi läbi rahvusvaheliste kui ka kohalike esinejate kogemuslugude.

Tutvuge konverentsi programmi ja materjalidega www.prolog.ee/aastakonverents.

Prolog Ärikonverents